Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Nieuws

okt
27

€ 10.000 voor beste OV-idee in stadsregio Rotterdam

Studenten en young professionals kunnen tot en met 23 november 2014 ideeën inzenden voor verdere verbetering van het openbaar vervoer in de regio Rotterdam. De winnaar van de Slim OV-idee campagne 2014-2015 ontvangt € 10.000. Daarnaast is er een aanmoedigingsprijs van € 1.250. Het is de bedoeling om het winnende idee ook daadwerkelijk uit te voeren.

De campagne Slim OV-idee is in 2013 bedacht vanuit het programma Naar een Toekomstvast OV. Stadsregio Rotterdam wil met dit programma het kwaliteitsniveau van het openbaar vervoer in de regio, op een zo efficiënt mogelijke manier, verder verbeteren.
Slim OV-idee wordt uitgevoerd door de stadsregio Rotterdam, namens de OV-partners: RET, Connexxion, NS en Aqualiner.


In 2013 werd de Pop-Up bushalte als winnaar gekozen. Een Pop-Up bushalte wordt geplaatst bij tijdelijke halteplekken en is vergelijkbaar met een billboard.

Terug naar overzicht