Nieuws

jun
1

Creative Europe maakt planning voor MEDIA-oproepen 2015 en 2016 bekend

Het subprogamma MEDIA van Creative Europe verbetert de toegang tot professionele audiovisuele beurzen, exposities en markten. Daarnaast bevordert het zowel het online gebruik van bedrijfsmiddelen binnen en buiten Europa als de wereldwijde verspreiding van Europese en internationale films op alle distributieplatforms. Het Uitvoerend Agentschap heeft een planning bekendgemaakt van de verwachte oproepen tot en met april 2015. Van de oproepen zijn de datum van publicatie en de deadline voor indiening gepubliceerd. Daarnaast is ook het moment aangegeven, waarop de resultaten van de oproep zullen worden gepubliceerd.
De volgende oproepen worden verwacht:


augustus 2015:
Ontwikkeling Individueel Project: deadlines in november 2015 en april 2016;

september 2015:


Film Festivals: deadlines in december 2015 en april 2016,

Selectieve Distributie: deadlines zijn in december 2015 en juni 2016;



oktober 2015:


Televisieproductie: deadlines in december 2015 en mei 2016,

Ontwikkeling Slate Funding: deadline in februari 2016,

Coproductiefondsen: deadline in februari 2016,
Videogames: deadline in maart 2016,

Publieksbereik: deadline in maart 2016;



november 2015: Markttoegang: deadline in januari 2016;

december 2015:


Training: deadline in mei 2016,

Automatische distributie: deadline in april 2016;


januari 2016:
Sales Agents: deadline in juni 2016;

april 2016:


Netwerken van Europese bioscopen: deadline in april 2016,

Online distributie: deadline in april 2016.




Het overzicht van geplande oproepen, inclusief de verschillende momenten, waarop de resultaten bekend zullen worden gemaakt, is hier te bekijken.  

Terug naar overzicht